Kundtjänst

Om du har problem gällande boendet ska du alltid kontakta fastighetsskötselbolaget eller kundservicen för fastighetsförvaltningen.

Felanmälan och fastighetsskötselns jour

Om du upptäcker fel eller det uppstår problem gällande boendet rekommenderar vi att du i första hand gör en elektronisk felanmälan.
Om det uppstår brådskande fel, som till exempel en vattenskada, stopp i avloppet eller ett elfel, ska du ringa direkt till fastighetsskötselbolaget för ditt bostadshus. Kontaktuppgifter finns nedan.

Bästa boende!

Du kan granska dina egna uppgifter på sidan för de boende.

Fastighetsförvaltningens kundservice

Fastighetsförvaltningens kundservice svarar på administrativa frågor som gäller avtal, betalningar och ändringar.

Försäljning, byten och överlåtelser av bostäder

Kontakta myynti.haso@retta.fi om du har frågor som gäller försäljning, byten och överlåtelser.

Page updated 16:30 13.2.2024