Vastikkeiden e-laskut virheellisesti kahteen kertaan
Keskiviikkona 25.1. saapuneet helmikuun vastikelaskut ovat lähteneet laskutusjärjestelmästä virheellisesti kahteen kertaan, sekä Nordean että Danske Bankin tilitiedoilla.
Danske Bankin laskun voi jättää huomioimatta. Kahdesti lähetetty lasku ei tarkoita kahta maksettavaa vastiketta eikä vaikuta maksettavaan määrään.
Jos olet jo kuitenkin maksanut molemmat laskut, ota yhteyttä: reskontra.haso@retta.fi.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta ylimääräistä vaivaa.
PÄIVITYS TIETOHIN pe 27.1.2023: Danske Bankin ylimääräisiä e-laskuja on peruutettu eilisen ja tämän päivän aikana. Niiltä asukkailta, jotka ovat jo ehtineet maksamaan vastikkeen Danske Bankin-tiedoilla, poistetaan Nordean tilitiedoilla varustettu e-lasku lähiaikoina
Lisätietoja:
Asiakaspalvelu
010 228 9000 (pelkkä soittajan operaattorin perimä pvm/mpm)
reskontra.haso@retta.fi
Aukioloajat:
ma–ti 8.00–16.00
ke 9.00–16.00
to–pe 8.00–16.00