Asiakaspalvelun numerot ovat muuttuneet! Uusi numero on 030 609 5900. Myös vastikereskontran asiakaspalvelunumero on muuttunut, uusi numero on 030 609 5348. Soitot vanhaan numeroon ohjataan automaattisesti uuteen numeroon kuuden kuukauden ajan.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Muista arjen pienet turvallisuusteot 11.2.

Muista arjen pienet turvallisuusteot 11.2.

112-päivää vietetään lauantaina 11.2.2023 teemalla ”Varautuminen on arjen pieniä tekoja”. Tässä muutama vinkki, joihin kannattaa tutustua. Niistä voi olla apua, jos joudut hätätilanteeseen itse tai auttajana.

 

Tutustu oman talosi pelastussuunnitelmaan

Jokaisella Hason kohteella on oma lakisääteinen pelastussuunnitelma asukkaita varten. Suunnitelma antaa tietoa turvallisuudesta sekä siitä, miten esimerkiksi tulipaloja ja muita vaaratilanteita ehkäistään. Suunnitelma antaa myös konkreettisia toimintaohjeita vaaratilanteiden varalle. Oman talon pelastussuunnitelma löytyy nyt pääsivulta kohdasta: Lue lisää kohteesta > Turvallisuus.

Katso esimerkki: haso.pelsu.fi/haso-tilanhoitajankaari10/

 …………………………………

Lataa 112 ja apu löytää perille

Jokainen meistä varmasti muistaa hätänumeron ulkoa, mutta puhelimeen voi ladata myös Hätäkeskuslaitoksen 112 Suomi -mobiilisovelluksen. Kun soitat apua 112-sovelluksen kautta, pystyy pelastuslaitos paikantamaan sinut tarkasti ja apu saapuu paikalle nopeammin lähimmästä mahdollisesta yksiköstä. 112-sovelluksesta löytyy kootusti myös erilaisia päivystys- ja neuvontanumeroita.

Lisätietoa: 112.fi/112-suomi

 …………………………………

Tiedätkö, missä on lähin sydäniskuri?

Sydäniskuri, tuttavallisemmin deffa tai defi ohjeistaa käyttäjäänsä, joten kuka tahansa voi olla apuna sydänpysähdyksen sattuessa. Tiedätkö, missä sijaitsee lähin sydäniskuri omassa lähiympäristössäsi? Löydät rekisteröityjen laitteiden sijainnit osoitteessa defi.fi tai 112-sovelluksen kautta.

Lisätietoa: defi.fi

 

Turvallista kevättä!