Asiakaspalvelun numerot ovat muuttuneet! Uusi numero on 030 609 5900. Myös vastikereskontran asiakaspalvelunumero on muuttunut, uusi numero on 030 609 5348. Soitot vanhaan numeroon ohjataan automaattisesti uuteen numeroon kuuden kuukauden ajan.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Laskutustiedot

Haso ottaa laskuja vastaan vain sähköisesti.

Laskutus vain sähköisesti

– Helsingin Asumisoikeus Oy 
– Y-tunnus 0912770-2
– Verkkolaskutusosoite = EDI/OVT-tunnus: 003709127702 
– Verkkolaskuoperaattoritunnus: 003721291126 (Maventa)


Urakoitsijat/toimittajat

Otamme laskuja vastaan vain sähköisesti.
Laskulle tulee merkitä tilaaja (henkilö) sekä talon nimi/toimitusosoite + mahdollinen huoneisto, jota korjaus/urakka koskee. 

1.4.2020 astui voimaan uusi verkkolaskutuslaki. Lain mukaan yrityksillä on oikeus pyytää kaikki laskunsa verkkolaskuina.


Vastike e-laskulla

Vastikkeen voi halutessaan maksaa e-laskulla, jolloin asukkaan on itse valittava ko. toiminto verkkopankissaan.

Vesilaskut

Vesilaskut ja vesitasauslaskut lähetetään ensisijaisesti e-lasku- ja suoramaksuna, jos asiakkaalla on e-lasku/suoramaksuvaltuutus käytössä. Toissijaisesti postituspalvelun kautta.

HUOM! Hyvityslaskut menevät verkkopankissa eri paikkaan kuin erääntyvät maksut. Käytännöt vaihtelevat pankeittain. Asiakkaiden ilmoitusten perusteella paikka on voinut olla esimerkiksi e-laskut/saapuneet laskut/arkisto.

Mobiiliversiolla hyvityslaskuja ei löydy, laskut löytyvät verkkopankista, jossa laskulla on kaikki kulutustiedot.

Sivu päivitetty 14:15 22.5.2024