Asiakaspalvelu

Ota kaikissa asumisen ongelmatilanteissa yhteyttä huoltoon tai isännöinnin asiakaspalveluun. Yhteystiedot on koottu tälle sivulle.

Vikailmoitukset ja huollon päivystys

Asunnon vika- ja ongelmatilanteissa suosittelemme ensisijaisesti tekemään sähköisen vikailmoituksen.

Myös kaikista kiinteistöä koskevista vioista (esimerkiksi varustus ja laitteet, ulko-ovet, pyykkituvan koneet) tehdään vikailmoitus suoraan huoltoyhtiöön.

Kiireellisissä vikatilanteissa, kuten vesivahingon, viemäritukoksen tai sähkövian sattuessa, soita suoraan oman asuintalosi huoltoyhtiön päivystysnumeroon.

Isännöinnin asiakaspalvelu

Isännöinnin asiakaspalvelu vastaa asunnon sopimuksiin, maksuihin ja muutostilanteisiin liittyvissä hallinnollisissa asioissa. Vastaamme asukkaiden yhteydenottoihin kahden arkipäivän sisällä.

Vuodenvaihteessa isännöinnin asiakaspalvelu palvelee arkipäivinä normaalisti, mutta on suljettuna 24.12, 25.12, 26.12., 1.1. ja 6.1.

Katso yhteystiedot alta.

Muista myös asukassivut!

Sivuilla voit esimerkiksi hakea muutostyölupaa, tehdä muuttoilmoituksen asuntoon tai pois asunnosta, tai pyytää lupaa asunnon väliaikaiseen luovutukseen. Asukassivuilla voit myös tehdä asunnon irtisanomisen.
Näet myös sopimuksesi ja maksutietosi, juuri silloin kun sinulle itsellesi sopii.

Asuntojen myynti-, vaihto- ja luovutustilanteet

Myynti-, vaihto- ja luovutustilanteissa ota yhteyttä myynti.haso@rettamanagement.fi

Sivu päivitetty 12:19 10.12.2024