Asukastiedote: Vastikkeiden e-laskut virheellisesti useampaan kertaan

Huomio: Heinäkuun vastikkeiden e-laskuissa on tapahtunut virheellinen moninkertainen lähetys.

Päivitetty 26.6.2024, alkuperäinen 24.6.2024

Viime viikolla lähetetyissä heinäkuun vastikelaskuissa on havaittu laskutusjärjestelmän virhe, jonka seurauksena laskut ovat voineet saapua useita kertoja. Valitettavasti emme voi poistaa näitä kaksoislaskuja verkkopankkijärjestelmistänne. Meillä ei ole myöskään näkymää siihen, miltä tililtä rahat on maksettu, eli emme saa maksujen mukana maksajan tilinumerotietoja.

Toimintaohjeet

Pyydämme teitä ystävällisesti toimimaan seuraavasti:

  1. Kirjaudu verkkopankkiisi ja poista manuaalisesti kaikki kaksoislaskut. Heinäkuun osalta tulee maksaa vain yksi vastike.
  2. Jos ylimääräisiä maksuja on suoritettu, lähetä palautuspyyntö seuraavasti:
    • Ilmoita sopijaosapuoli / maksajan nimi
    • Pyynnön tulee tulla sopijaosapuolelta
    • Ilmoita tilinumero, jonne haluat palautuksen.
    • Lähetä pyyntösi reskontra.haso@retta.fi

Pahoittelemme aiheutunutta haittaa tämän teknisen virheen vuoksi ja vakuutamme, että selvitämme tilanteen tarkoin järjestelmäntoimittajan kanssa estääksemme tällaiset ongelmat tulevaisuudessa.

Niille, jotka ovat mahdollisesti jo maksaneet liikaa, pyydämme noudattamaan ohjeitamme palautuspyyntöjen tekemiseksi pikaisesti, jotta voimme käsitellä ne mahdollisimman nopeasti.

Kiitos ymmärryksestänne ja yhteistyöstänne.

Jos tarvitsette apua tai lisätietoja, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

010 228 9000
(pelkkä soittajan operaattorin perimä pvm/mpm)    

reskontra.haso@retta.fi

Puhelinpalvelun aukioloajat
ma–pe klo 9.00–15.00